نحوه حمل یخچال ساید در اصفهان برای اسباب کشی + هزینه حمل اثاثیه در اصفهان

 

نحوه حمل یخچال ساید در اصفهان و جابجایی ساید بای ساید در هنگام اسباب کشی از اهمیت بالایی برخوردار است و کوچکترین ضربه به آن ممکن است باعث خرابی یخچال شود.

در این مقاله با هدف آموزش حمل یخچال سعی شده به نکاتی در خصوص وضعیت یخچال در اسباب کشی مثل روش حمل یخچال، جابجایی یخچال ساید بای ساید و نحوه حمل یخچال از پله، قلق جابجایی یخچال ساید بای ساید ال جی و سامسونگ پرداخته شود.

قیمت حمل یخچال ساید توسط کارگر حمل ساید در ادامه آورده شده است. حمل تخصصی ساید بای ساید و حمل ساید بای ساید اصفهان با نیسان از خدمات باربری اصفهان در زمینه حمل اثاثیه منزل است.

نحوه حمل یخچال ساید بای ساید

 

نحوه حمل یخچال ساید بای ساید در اسباب کشی در اصفهان

با توجه به قیمت بالای یخچال ساید بای ساید، حمل و اسباب کشی یخچال ساید از حساسیت بالایی برخوردار است؛ این امر اهمیت استفاده از پرسنل اهل فن و آموزش دیده را دو چندان می‌کند.

یخچال فریزرهای بزرگ ساید بای ساید بعد از حمل و بعد از گذر از راهروها و ورودی ساختمان‌ها، احتمال فراوانی برای آسیب دیدگی بدنه و قُر شدگی دارند. استفاده از ابزار لازم مانند پتو و کارتن به میزان لازم و همچنین برخی تکنیک‌ها، می‌تواند به سلامت رسیدن کالاهای حساس منزل شما را تضمین کند.

بیشتر بخوانید : نیسان بار اصفهان

یکی از ترفندهایی که در کنار استفاده از نیروی حمل مجرب مورد نیاز است، باز نمودن درب یخچال و فریزر است که به حمل آسانتر ساید بای ساید و یخچال‌های بزرگ کمک شایانی می‌کند. به همین جهت گاهی بهتر است هنگام اعزام نیرو برای حمل اثاثیه، تکنسین فنی مربوط به سازنده یخچال فریزر نیز همراه تیم باربری به مبدا اعزام گشته تا درب ها را قبل از پایین آوردن از راه پله یا آسانسور باز نموده و به دقت بسته بندی نمایند. البته بسیاری از پرسنل باربری خودشان کار باز کردن یخچال را انجام می‌دهند.در حمل اثاثیه منزل در اصفهان میتوانید خیلی راحت یخچال ساید خود را جابجا نمایید

باز کردن درب یخچال از افتادن هر گونه خط و خش و قرشدگی درب یخچال جلوگیری می‌کند. در مقصد هم بعد از جاسازی یخچال در آشپزخانه در منزل جدید، مجددا از تکنسین فنی شرکت سازنده یا کارگر باربری خواسته می‌شود تا ضمن بستن درب‌ها، سوکت‌ها را نیز در جای خود قرار دهد. البته هنوز ساید بای ساید آماده استفاده نیست و بعد از اتمام کار و ثابت نمودن جای یخچال، باید دستگاه ساید بای ساید به مدت حداقل شش ساعت بدون حرکت مانده و سپس به برق زده شود.

یخچال بعد از اسباب کشی در اصفهان

چند ساعت بعد از جابجایی یخچال روشن شود؟

کاربران سوالات زیادی در مورد وضعیت یخچال در اسباب کشی شامل یخچال قبل از اسباب کشی یا یخچال ساید بعد از اسباب کشی می‌پرسند. مثل “یخچال را چند ساعت بعد از جابجایی به برق بزنیم” یا “چند ساعت بعد از اثاث کشی یخچال رو روشن کنیم” یا “چند ساعت بعد از جابجایی یخچال روشن شود” می‌پرسند. پاسخ به سوال چند ساعت بعد از اسباب کشی یخچال را به برق بزنیم؟ بستگی به میزان کج شدگی یخچال در حین جابجایی دارد. به طور کلی یخچال بین ۴ تا ۲۴ ساعت باید بعد از جابجایی خاموش بماند.‌ اگر کاملاً افقی نشده بود و حداکثر تا ۴۵ درجه (/) کج شده ۴ تا ۶ ساعت کافی است.  اگر در جابجایی یخچال در منزل یا محل کار، ناچار بودید یخچال را از حالت عمودی (|) درآورده و به صورت افقی (ــــ) جابجا کنید، پس از استقرار آن در مکان جدید حتمآً ۲۴ ساعت کامل آن را خاموش نگه دارید. این کار باعث می‌شود تا مایع جابجا شده درون لوله‌های یخچال به مخزن کمپرسور خود بازگردد و از احتمال سوختن یخچال جلوگیری شود. (منبع) پس اگر به صورت “جزئی” جابجا شده در حدود ۴ ساعت و اگر به صورت “اساسی” جابجا شده ۲۴ ساعت بعد به برق بزنید. سایت باربری باراست هیچ مسئولیتی در قبال آسیب دیدن یخچال شما در صورت استفاده از این تعداد ساعات نمی‌پذیرد. اگر برایتان امکان پذیر هست یخچال را چند روز خاموش نگه دارید.

چند ساعت قبل از اسباب کشی یخچال را خاموش کنیم؟

بهتر است ۲۴ ساعت قبل از جابجا کردن یخچال آن را خاموش کنیم تا سیستم آن برای جابجایی آماده شود.

حمل یخچال ساید به صورت خوابیده در اصفهان

بعضی مواقع ممکن است خودتان بخواهید با ماشین خودتان یخچال جابجا کنید یا اینکه فضای کافی برای حمل ایستاده یخچال نباشد. در پاسخ به سوال اینکه آیا حمل یخچال به صورت خوابیده ممکن است؟ باید گفت بله ولی بهتر است اینکار را انجام ندهید. در صورت جابجایی حتماً بعد از جابجایی به مدت  ۲۴ ساعت یخچال باید خاموش باشد. لطفاً برای حمل یخچال به صورت خوابیده دفترچه راهنمای یخچال را مطالعه کنید و حتماً با نمایندگی یخچال خود تلفنی صحبت کنید. سایت باربری بارست هیچ مسئولیتی را در قبال استفاده از این راهنما و تعداد ساعات نمی‌پذیرد. شرکت های تولیدکننده یخچال توصیه می‌کنند به صورت خوابیده جابجا نکنید.

حمل یخچال از پله

برای حمل یخچال از پله یا نحوه حمل ساید از پله‌ و طریقه حمل یخچال در راه پله می‌توان آن را به صورت دنده عقب، یک نفری و دونفری پایین یا بالا برد، حمل یخچال در راه پله‌های باریک و قدیمی مشکل‌تر از راه پله‌های جدید است. در کل توصیه می‌کنیم برای حمل ساید از راه پله حتماً از کارگر مخصوص اسباب کشی استفاده کنید و به هیچ عنوان خودتان حمل ساید بای ساید را انجام ندهید که ممکن است حادثه پیش بیاید. شاید بتوانید اجاق گاز یا لباسشویی را از پله‌ها پایین بیاورید ولی یخچال ساید تنها وسیله‌ای است که افراد عادی نمی‌توانند آن را جابجا کنند.

حمل اثاثیه منزل در اصفهان با پارسا بار اصفهان

در باربری حرفه‌ای برای حمل ساید از طناب و ملحفه مخصوص استفاده می‌کنند. جهت حمل ساید با توجه به تجربه ما وجود ۳ نفر کارگر ماهر و وارد به کار لازم است. زیرا بعضی وقت‌ها باید ساید بای ساید را با کارتن آن حمل نمایید که از گارانتی خارج نگردد. در نتیجه وجود کارتن باعث می‌شود تا جابجایی در راه پله سخت‌تر شود و حداقل ۳ نفر لازم باشد تا به‌ درستی هر چه تمام‌تر جابجایی یخچال در اسباب کشی را صورت پذیرند. البته اگر مسیر جابجایی آسان باشد بعضی مواقع برای کاهش هزینه‌ها، ساید بای ساید توسط یک نفر و بدون بسته بندی جابجا می‌‌کنند که توصیه نمی‌شود. (ویدیو زیر)

 

قیمت حمل یخچال ساید

دستمزد کارگر حمل ساید به صورت زیر محاسبه می‌شود.

۱- وقتی یخچال بخشی از وسایل باشد: در صورتی که قصد اسباب کشی داشته باشید و یخچال ساید یکی از وسایل شما باشد. دستمزد حمل یخچال ساید جدا از سایر وسیله ها دریافت می‌شود. دستمزد پایه کارگر ۱۲۰ هزار تومان برای زیر ۳ ساعت است. از طرفی برای حمل یخچال ساید یک مبلغ ۲۰ هزارتومان به ازای هر طبقه دریافت می‌شود. حمل یخچال معمولی و زیر ۱۸ فوت تا طبقه چهار رایگان است بعد از آن ۵۰ هزارتومان هر کارگر حمل یخچال دریافت می‌کند. و در آخر هزینه باز و بسته‌کردن ساید بای ساید، بسته به تعداد درب، ۱۲۰ تا ۲۵۰ هزارتومان است.

۲- وقتی یخچال به تنهایی باشد:‌ اگر به تازگی یخچال خریده‌اید و قصد دارید آن را به منزل خود حمل کنید در این صورت دستمزد پایه کارگر ۱۲۰ هزار تومان‌به ازاء حمل آن تا طبقه چهارم برای یخچال معمولی و ۱۲۰ هزارتومان هم کف برای یخچال ساید خواهد بود. اگر مبدا یا مقصد در طبقه چهار یا بالاتر باشد هزینه کارگر ۱۷۰ هزارتومان خواهد بود. به طور کلی تمام باربری ها برای جابجایی یخچال ساید و یخچال ۱۸ فوت و یخچال ۱۸ فوت به بالا برای هر طبقه مبلغ ۲۰ هزار تومان دریافت می‌کنند.

به طور مثال برای حمل یخچال ساید در اصفهان به طبقه ۶ام یک خانه، حداقل ۳ کارگر نیاز است:

دستمزد پایه هر کارگر هم‌کف به هم‌کف: ۱۷۰ هزار تومان (چون در طبقه ۶ و بالاتر از طبقه ۴ هست)

به ازاء ۶ طبقه اضافه : ۶ × ۲۰ هزار تومان

بنابراین دستمزد سه کارگر ۵۱۰ هزار تومان + هزینه طبقات ۱۲۰ هزار تومان = جمعاً ۶۳۰ هزارتومان خواهد بود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *